2015. március 4., szerda

Arról, hogy merre jártam ilyen sokáig

Sokfelé. Bejártuk Európát, több országban is megpróbáltunk letelepedni. A legmeredekebb azt hiszem Finnország volt mind közül. Mostanra már csak rossz emlék... 
Aki tudja milyen móka repülővel költözködni országról országra, annak nincs is mit mondanom. Aki nem tudja, annak nem is kívánom hogy tudja. Mindenesetre a horgolótűimet vittem magammal mindenhová. De nem horgoltam, Se hangulatom, se fonalam nem volt. Most épp Angliában vagyunk, és most már őszintén remélem, most már maradunk. Most már nem megyünk. Angliában egyébként nagyon fáj, hogy nem tudok fonalakat találni. Nincs kínálat, csak két-három márka, elég ócskák, és színekben sem dúskálnak. Lehet csak nem találom a megfelelő boltot... nem tudom. A webshopokban vannak szép színek, de ott meg mire kiválasztom ami tetszik, betenném a kosárba és "nincs készleten". Öt választott színből négy nincs készleten. :(
Budapesten annyira más volt. Csak bementem a kedvenc boltomba és csak azért válogattam órákig, mert annyira sok féle-fajta-színű-tapintású-csillogású fonal volt. 

Itt történt Angliában: tönkrement a cipzár a kabátomban, újat szerettem volna venni. Bementem a boltba, fém cipzár nincs. Oké, legyen műanyag. 62 centis kellene - mondom. X inch - válaszol. Mondtam neki, hogy sajnos nekem ez az info nem segít, csak cm-ben tudom a hosszát, mérjük már meg a kiválasztott cipzárt. NEM. Miért? Csak. Ott volt az asztalra ragasztva egy mérőszalag, inchekben meg centiméterekben. Nem mérte meg, hiába kértem többször is. Szépen kértem. Mindegy, végül megvettem, végül jó lett. 

Ma reggel viszont ráfeküdtem az ebay-re. Csodaszép színeket választottam. Remélem érkezik hamarosan, és akkor majd tudok szépeket horgolni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése