2015. április 24., péntek

Ezt a macit még a legkezdetek legkezdetén csináltam. Magamnak. Még valamilyen leírás alapján, nem is fejből. Sajnos már nem fogom azt a leírást megtalálni.
Lánymacinak terveztem, és szerettem volna nagyon színesre csinálni, és egy kicsit nagyon túldíszíteni. Horgoltam is anno neki valami csudiszép fejdíszt, de a végén nem fért el a fején. :P Végülis nem úgy jött ki a lépés, nem is tetszett annyira, így maradt. De most, hogy otthon jártam, anyu mondta fényképezzem le. 




Az ebay-ről rendelt fonalak egyszerűen nem érkeztek meg, pedig egy rakás ötletem volt mit fogok belőlük horgolni. Csak arra vártam, hogy a kezemben legyenek. Nincsenek. :(
Viszont anya olyan de olyan jó fej, vett nekem egy egész csomó szebbnél szebb fonalat, nem csak a színük gyönyörű, de pihepuhák és fényesek és én nem tudok betelni velük, és nem is tudom mihez fogjak. :) Mit horgoljak? Mitmitmiiit? Légyszi, szóljatok hozzám csak egy-két szót, ha erre jártok. Úgy szeretném...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése