2014. március 23., vasárnap

Egy ló, egy katica

A szegecselt ló szülinapra készült. Második nekifutásra... az első menthetetlennek tűnik. Pedig olyan jól kitaláltam, de fejre esett. :D Minden figuránál küzdök a fejnehézséggel, nem bírják a harcot a gravitációval. Viszont nem írtam le a mintáját, ez nagy hiba, mert elsőre sikerült eltalálni az egyensúlyát. Peckesen áll két lábon. 


Igen, azok a csillagok a csülkén szegecsek. :)

A katica egy régen félbehagyott projekt végén a pont. Ma volt rá időm is, kedvem is. És szerintem nagyon helyes lett. Kicsit mellélőttem a fonalvastagságnak, azért lett ilyen nagyon dagadt, de ebben a szürke színben nem volt vékonyabb fonalam - anno papucsnak vettem. A képek nem igazán adják vissza, de mind a szürke, mind a rózsaszín gyönyörű. Az a szín, ami már gombolyagként is megszólal. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése